Subject: FW: Tõestamistoimingute aruanne
From: Anti Pärtel <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 27 Jan 2025 16:49:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan vastavalt notariaalmäärustiku §-le 134 Lääne-Harju valla osas
aruande notariaaltoimingute kohta.

Lugupidamisega

Anti Pärtel

vallasekretär • vallakantselei
679 0616 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Rina Sillandi - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 09:30
Teema: Tõestamistoimingute aruanne

Tere!

Vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 esitab iga linn ja vald
hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja Digiministeeriumile
aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta (ärakirja kinnitamine,
väljavõtte õigsuse kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse tõestamine).

Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna
„aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes on aruande juba esitanud!

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
 <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn